Delegacja do nowego oddziału za granicą

Wiele firm na przestrzeni prowadzenia swojej działalności musi decydować się na delegowanie swoich pracowników. Czasami są to krótkie wyjazdy mające na celu załatwienie istotnych spraw związanych z klientami czy spraw powiązanych z firmą do której przynależą. Mogą to być również wyjazdy w celu przejścia szkolenia, a także uczestniczenia w istotnym spotkaniu. Zdarza się ze pracownik posyłany jest za granice a same wyjazdy są nieco dłuższe niż jeden dzień. Gdy firma otwiera nowy oddział za granicą i chce w wysłać tam swojego pracownika na kilka miesięcy musimy gruntownie znać swoje prawa które nam przysługują. Warto w tedy zapoznać się z przepisami dotyczącymi delegowania pracowników zarówno jakie obowiązują nas oraz jakie obowiązują pracodawcę. By mieć pełne przekonanie że wszystko jest załatwione poprawnie oraz dowiedzieć się intersujących nas kwestii warto zajrzeć na stronę : Inicjatywa Mobilnej Pracy
By móc korzystać ze swoich praw należy je najpierw znać.

Dodaj komentarz